🌾 Uppdatering

SÄ duktig var jag med att blogga. Jag kan berÀtta sÄhÀr, vi hade fest i helgen pÄ Lördag. Mycket mÀnniskor och vÀnner och en trevlig kvÀll var det allt. Sen massa spelande pÄ kvÀllen in lÄngt pÄ natten. Men trevligt hade vi ska ni veta.

Sedan pÄ Söndag eftermiddag kom familjen  frÄn min sambos sida och skulle fira honom, vi Ät gÄtt och drak gÄtt. SÄklart hade jag bestÀllt smörgÄstÄrta för 12/per men det kom enbart 2/per sÄ vi var 4st. SÄ vi skickade med en stor bit hem till dem som inte kom.

PÄ kvÀllen var vi sjukt ensamma! Fyfan, vad skönt! Lugn och ro i lÀgenheten. Trötta var vi som fan, men kul var det. Framförallt trevligt.

Mitt litta projekt som ni lÀste om innan blev inte som jag ville, dÀrför kommer det inte fullföljas. Projektet handlade om att köpa en hÀst. Men Àgaren och jag gick inte samma vÀgar, sÄ jag valde att avstÄ. Viljet förmodligen var en mycket bra ide.
 
MÄndag idag, innebÀr jobb. Jobba hella veckan förutom Torsdag och Fredag. 
 
Nu ska jag gÄ lÀgga mig och försöka somna tidigt inatt, dÄ jag sovit dÄligt dem senaste nÀtterna. 
 
 
// Elly

Kommentera hÀr: